Jul 20, 2014

Gempar!!! Wanita Korea Pakai Baju Bercorak Al-Quran???

Dari sumber yang tidak rasmi mengatakan wanita ini berasal dari Korea. Dia membeli baju ini semasa melancong di negara India. Di baju tersebut, tertera surah Al-Fatihah. Isu ini amat sensitif. Isu ini memang menyentuh hati orang Islam! Silap-silap hari bulan, boleh jadi isu yang amat besar. 'Mereka' seolah-olah tidak pernah letih untuk menduga kesabaran orang islam.


Seorang lelaki berbangsa Arab mengamuk dan memarahi seorang wanita di Pasar Raya Hero Taman Dagang, Ampang kerana memakai baju dengan corak ayat-ayat Al-Quran.

Namun, identiti wanita tersebut masih belum diketahui.

Pakaian seperti ini tidak sepatutnya dipakai apatah lagi dijual. Tidakkah wanita tersebut peka dengan sensitiviti orang ramai? Ini sememangnya satu penghinaan terhadap Islam.

Tolong jangan bagi alasan yang tak masuk akal lagi kali ini. Siasat dan tangkap mereka yang sengaja menghina Islam. Kalau kes Kiki CDM25 boleh ditekan sampai PDRM ambil tindakan tegas, kenapa tidak dengan kes wanita ini? 

Via - My Media Hub

Unknown

Author & Editor

Has laoreet percipitur ad. Vide interesset in mei, no his legimus verterem. Et nostrum imperdiet appellantur usu, mnesarchum referrentur id vim.

0 comments:

 
biz.